Thursday 3 May 2012

The Importance Of Timothy Hay

Timothy Hay

Sekiranya anda membela binatang/pets yang kecil (such as Guinea Pigs, Rabbits, Hamster etc.), Timothy Hay adalah sangat penting dalam diet mereka. Timothy Hay adalah tumbuhan semulajadi yang sangat berkashiat. Selalunya, ianya dijual dalam keadan kering.
And a bit expensive to get it from pets shop. So here saya ingin kongsikan serba sedikit kebaikan Timothy Hay ini. Chekedout!!!




Kebaikan Timothy Hay for ur pets in daily diet
Timothy Hay adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan kandungan fiber. Selalunya, binatang peliharan yang bersaiz kecil memerlukan makanan yang high fiber. Jadi Timothy Hay adalah sumber yang terbaik untuk binatang peliharan anda. Timothy Hay membantu melancarkan system pencernaan pets kamurang. 


Another Benefits Ur pets gets from Timothy Hay
Timothy Hay juga membantu pets kamurang membersih gigi mereka. Sebab pets yang bersaiz kecil selalunya cenderung untuk mengigit-gigit kan? Jadi dengan adanya Timothy Hay ini it will helps your pets a lot. Pets yang bersaiz kecil juga mempunyai gigi yang sentiasa growing. Therefore, memberi Timothy Hay kepada pets kamurang essential to help wear down their teeth. Coz, gigi yang terlalu panjang akan memberi kesan yang tidak baik kepada pets kamurang. The diet of mainly Timothy Hay should be supplemented with fresh vegetables, pellets, fruits and, of course, fresh water. (Fresh veggie such as, timun, cabbage, carrots… ect.) 


So WHY wait? Go Get it for ur pets!!!
Jadi tunggu apa lagi, sekiranya dulu kamurang kurang tahu akan informasi2 ini Timothy Hay, sekarang suda tahu kan?  So go get your pets Timothy Hay. Di sini di TobyFarm kami ingin membantu anda, kami ada menjual Timothy Hay ini way murah then in Pets Shop. Inda Percaya? Bah pi bah cek! Hihihih… So here the list of Timothy Hay that we had in the Farm.  


250g (Grams) Timothy Hay- RM10.00 (Only!!!)
500g (Grams) Timothy Hay- Rm20.00 (Only!!!)

5 comments:

  1. Don······ wen i tke my 5piglets tu···· will buy the grass fm u····· hopfully stock is available during dat time i collect my pigletsss····

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok just late me know how many u wan.....

      Delete